(1) Testy valivého odporu – Testy valivého odporu, ktoré na žiadosť spoločnosti Michelin uskutočnila v júni (nové) a v auguste (opotrebované brúsením do zvyšnej hĺbky dezénu 2 mm) 2020 spoločnosť Applus Idiada na pneumatikách s rozmerom 205/55 R16 91V. Testy uskutočnené na stroji porovnávali pneumatiku MICHELIN e·PRIMACY (nová: 5,58 kg/t a opotrebovaná: 5,13 kg/t) s pneumatikami MICHELIN PRIMACY 4 (nová: 7,74 kg/t a opotrebovaná: 6,25 kg/t); BRIDGESTONE TURANZA T005 (nová: 7,17 kg/t a opotrebovaná: 5,81 kg/t); CONTINENTAL ECOCONTACT 6 (nová: 6,39 kg/t a opotrebovaná: 5,49 kg/t); CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6 (nová: 8,93 kg/t a opotrebovaná: 6,94 kg/t); DUNLOP BLURESPONSE (nová: 7,97 kg/t a opotrebovaná: 5,54 kg/t); GOODYEAR EFFICIENT GRIP 2 (nová: 7,01 kg/t a opotrebovaná: 5,38 kg/t); PIRELLI CINTURATO P7 BLUE (nová: 6,96 kg/t a opotrebovaná: 6,30 kg/t); PIRELLI CINTURATO P7 (nová: 8,79 kg/t a opotrebovaná: 6,97 kg/t).
(2) Vyšší dojazd elektrického vozidla a zníženie emisií CO2 – Keď je pneumatika MICHELIN e·PRIMACY nová, má v priemere o 2 kg/t nižší valivý odpor než konkurenčné pneumatiky, čo zodpovedá zníženiu spotreby paliva až o 0,21 l/100 km, čiže zníženie emisií C02 až o 5 g pri vozidle VW Golf 7 1,5 TSI alebo predĺženie dojazdu o 7 % pri vozidle VW e.Golf.
(3) Väčšie úspory paliva – Po celú dobu používania má pneumatika MICHELIN e·PRIMACY v priemere o 1,5 kg/t nižší valivý odpor než konkurenčné pneumatiky, čo zodpovedá úspore na palive až 80 €. Tento výťažok predstavuje až 174 kg emisií C02 nevypustených do ovzdušia. Výťažky z používania pneumatík sa vypočítavajú z priemerných dát nových a brúsením opotrebovaných (so zvyšnou hĺbkou dezénu 2 mm) pneumatík, aby sa zohľadnil výkon v reálnom čase. Všetky výťažky sa vypočítavajú na základe prekonanej vzdialenosti 35 000 km a ceny paliva 1,46 €/l (https://ec.europa.eu/energy/data-analysis/weekly-oil-bulletin_en 6/1/2020 dáta z 10 kľúčových krajín pre pohyb motorových vozidiel v celonárodnom i medzinárodnom meradle; https://ec.europa.eu/eurostat/web/transport/data/database). Skutočná spotreba paliva a úspory nákladov sa môžu líšiť v závislosti od jazdného štýlu, vozidla a tlaku hustenia pneumatík.
(4) MICHELIN e·PRIMACY patrí do kategórie prémiových letných pneumatík, do ktorej patria napríklad aj značky CONTINENTAL, GOODYEAR, BRIDGESTONE, PIRELLI a DUNLOP, ktoré nie sú určené pre OE trh (trh s pneumatikami v prvovýbave), a neboli teda vyvinuté na dosiahnutie konkrétnych cieľov výrobcov vozidiel, ale dajú sa kúpiť od maloobchodného predajcu.
(5) Priľnavosť na mokrom povrchu – MICHELIN e·PRIMACY spadá v európskej klasifikačnej kategórii priľnavosti za mokra do triedy „B“.
(6) Priľnavosť na mokrom povrchu, keď je opotrebovaná – Tak nová, ako aj opotrebovaná pneumatika MICHELIN e·PRIMACY, rozmer 205/55 R16 91V, preukazuje priľnavosť na mokrom povrchu nad limitom európskeho nariadenia R117. Pneumatiky opotrebované na stroji (brúsené) do hĺbky indikátora opotrebovania, v súlade s európskym nariadením ECE R30r03f.
(7) Kilometrová životnosť – Test životnosti uskutočnený v júni a júli 2020 na žiadosť spoločnosti Michelin testovacím centrom DEKRA na pneumatikách s rozmerom 205/55 R16 91V obutých na vozidle VW Golf 7. Test porovnával pneumatiku MICHELIN e·PRIMACY (100 %) s pneumatikou MICHELIN Primacy 4 (102,1 %). Test životnosti v priemernom reálnom používaní (D50) na vzdialenosti 14.460 km a s odhadovanou životnosťou pri hĺbke behúňa 1,6 mm. Víťaz testu letných pneumatík, ktorý v roku 2020 uskutočnila organizácia ADAC na pneumatikách s rozmerom 235/55 R17 obutých na vozidle Ford Kuga. Michelin Primacy 4 je najlepšia z 12 testovaných pneumatík z hľadiska testovaných vlastností (správanie za mokra a sucha, opotrebovanie, spotreba paliva). Pneumatika Michelin Primacy 4 sa stala víťazom testu s nasledujúcim hodnotením: „Veľmi vyvážená s najlepšími známkami v správaní na mokrom povrchu, s nízkou mierou opotrebovania a veľmi dobrými vlastnosťami na suchu.“ V miere opotrebovania hodnotená známkou 1,0.
(8) Jazdný štýl – Na ekologickosť má vplyv aj jazdný štýl, vozidlo a tlak hustenia pneumatík.