(1) Brzdenie na suchom povrchu – Testy brzdných vlastností na suchom povrchu uskutočnené na žiadosť spoločnosti Michelin organizáciou TÜV SÜD Product Service v auguste až septembri 2018 a októbri 2019 až apríli 2020 a testy brzdných vlastností na suchom povrchu uskutočnené na žiadosť spoločnosti Michelin organizáciou APPLUS IDIADA v októbri 2020 na pneumatikách s rozmerom 235/60 R 18, ktoré boli obuté na vozidle AUDI Q5 brzdiacom z rýchlosti 80 km/h na rýchlosť 20 km/h. Testy porovnávali pneumatiku MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (93,2 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (96,6 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (96,4 %), PIRELLI SCORPION VERDE (92,3 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (94,9 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (94,5 %).
(2) Brzdenie na mokrom povrchu (nová pneumatika) – Testy brzdných vlastností na mokrom povrchu uskutočnené na žiadosť spoločnosti Michelin organizáciou TÜV SÜD Product Service v auguste až septembri 2018 a októbri 2019 až apríli 2020 a testy brzdných vlastností na mokrom povrchu uskutočnené na žiadosť spoločnosti Michelin organizáciou APPLUS IDIADA v októbri 2020 na pneumatikách s rozmerom 235/60 R 18, ktoré boli obuté na vozidle AUDI Q5 brzdiacom z rýchlosti 80 km/h na rýchlosť 20 km/h. Testy porovnávali pneumatiku MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (85,6 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (93,8 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (89,4 %), PIRELLI SCORPION VERDE (90,3 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (92,2 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (94,9 %).
(3) Brzdenie na mokrom povrchu (opotrebovaná pneumatika) – Testy brzdných vlastností opotrebovaných pneumatík* na mokrom povrchu uskutočnené na žiadosť spoločnosti Michelin organizáciou TÜV SÜD Product Service v auguste až septembri 2018 a októbri 2019 až apríli 2020 a testy brzdných vlastností opotrebovaných pneumatík* na mokrom povrchu uskutočnené na žiadosť spoločnosti Michelin organizáciou APPLUS IDIADA v októbri 2020 na pneumatikách s rozmerom 235/60 R 18, ktoré boli obuté na vozidle AUDI Q5 brzdiacom z rýchlosti 80 km/h na rýchlosť 20 km/h. Testy porovnávali pneumatiky MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (86 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (88,6 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (85,9 %), PIRELLI SCORPION VERDE (90,7 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (96,2 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (90,6 %). * Pneumatiky opotrebované na stroji (brúsené) do hĺbky indikátora opotrebovania, v súlade s európskym nariadením ECE R30r03f.
(4) Kilometrová životnosť – Testy životnosti uskutočnené na žiadosť spoločnosti Michelin testovacím centrom DEKRA v auguste až septembri 2018, v októbri 2019 a v septembri až októbri 2020 na pneumatikách s rozmerom 235/60 R18, ktoré boli obuté na vozidle HYUNDAI SANTA FE CRDI. Testy porovnávali pneumatiky MICHELIN PILOT SPORT 4 SUV (100 %) s pneumatikami CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV (80,8 %), DUNLOP SPORTMAXX RT2 SUV (73,1 %), HANKOOK VENTUS PRIME 2 (82,4 %), PIRELLI SCORPION VERDE (69,6 %), BRIDGESTONE TURANZA T005 (67,3 %) a GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV (95,2 %). Test životnosti v priemernom reálnom používaní (D50) na vzdialenosti 10.000 km a s odhadovanou životnosťou pri hĺbke behúňa 1,6 mm.
(5) Oceňovaná – Vyvinutá v spolupráci s poprednými výrobcami vozidiel: AMG, BMW, Genesis, Land Rover, Mercedes a Volvo.